Belki ne kadar iyi olabileceğin hakkında bir fikrin yok. Ve belki ne kadar önemli olduğunu da bilmiyorsun.
Ama belki, sadece belki, dünya yüzyıllardır tıpkı senin gibi birini bekliyordur.
Bu kitap çocuk kitabı olarak geçse bile büyüklerin de okumadı gereken bir kitap. Okuduğumda kendimi o kadar iyi hissettim ki anlatamam. Kendimi kötü hissettiğim zamanlarda açıp okuyabileceğim bir kitap. Bence çocuk kitaplarını yetişkinler de okumalı. Çocuk kitaplarını sadece çocuklar okumalı algısı kırılması gerek. Çünkü yetişkinlerin de zaman zaman çocuk olmaya ihtiyaçları vardır.