305.sayfa

305.sayfa
@305sayfa
Herkes bir parçamı alıyor hatıra diye. Çöpçü çöpümü, dünya vaktimi ve ölüm beni...
"Erkekler gece 2'de uyur, 6'da uyanabilir. Borç içinde ve yalnız olabilir. Ama yine de bir gün her şeyin yoluna girecegine inanır. Buna 'adam olmak' denir.
Reklam
"Bir ihtiyacın olursa ara." derken bile nelere ihtiyacın olduğunu biliyorlardı. Aramayacağını bildikleri için…
Verdiğim değere haksızlık ettiğiniz gün indirdim sizi heybemden. "Masum da değilsiniz lazım da..."
"Onlar haklı değil fakat sen hakkını savunmak istemeyecek kadar yorgunsun."
"Allah sana; emek verdiğin her şeyin karşılığını, hayırsız sandığın her kapının ardındaki hayrı göstersin. Dua ettiğin her gecenin sonunda şükür diyeceğin bir ferahlık versin. Ve sana öyle çok gülümseme sebebi nasip etsin ki... tüm acılarını, dertlerini, içindeki yükleri unutasın."
Reklam