305.sayfa

305.sayfa
@305sayfa
Herkes bir parçamı alıyor hatıra diye. Çöpçü çöpümü, dünya vaktimi ve ölüm beni...
Gözünü kapalı tutana, etrafı anlatmaya gerek yok…
Reklam
Olmamasına razıyım, Oluyormuş gibi olmasın yeter.🕊️
Bâzı şeyler hep bir suskunluk olarak kalır içimizde.
-İnsan sadece yaşadıklarına ağlamaz, bazen de yaşayamadıklarına ağlar.🍃🕊️
" Dile gelenler değil içinde birikenler bitirir insanı "
Reklam