305.sayfa

305.sayfa
@305sayfa
Herkes bir parçamı alıyor hatıra diye. Çöpçü çöpümü, dünya vaktimi ve ölüm beni...
Hiç kimseden vefa bekleme, Herkes ihtiyacına göre yoldaştır seninle...
Reklam
keşke dışarıdan göründüğü kadar neşeli ve umursamaz olsam. ama ne yazık ki içerisi harabe..
İnsan, edindiği her tecrübe sonrası güzel bir yanını kaybediyor. Mesela ben hevesimi kaybettim
Çoban köpeği de eti çok sever ama aynı sofradan yediği kuzulara saldırmaz. it kadar olamadınız.
Değer verdiğim, önemsemediğim ve öncelik olarak gördüğüm insanın beni bir hiçmiş gibi hissettirdiği vakit her şey bitiyor. Sonrası yok.
Reklam