İsterdim ki ;
Herkes hak ettiği kadar
Ve sevdiği kadar sevilsin.
İsterdim ki; niyeti güzel olanın yüreği dert görmesin.
Ama düşündüklerimle gördüklerim ,
Verdiklerimle aldıklarım ve konuştuklarımla duyduklarım arasında uçurumlar var.
Ve şimdilerde artık diyorum ki ;
Yüreğim artık üzülmesin .
Herkes kendi yüreğinin ekmeğini yesin.