Seda34

Reklam

Koala Edebiyat

@KoalaEdebiyat
·
🅸🅽🆂🆃🅰🅶🆁🅰🅼 🆃🅰🅺🅸🅿➙instagram.com/eyunuskarakaya
İsterdim ki ; Herkes hak ettiği kadar Ve sevdiği kadar sevilsin. İsterdim ki; niyeti güzel olanın yüreği dert görmesin. Ama düşündüklerimle gördüklerim , Verdiklerimle aldıklarım ve konuştuklarımla duyduklarım arasında uçurumlar var. Ve şimdilerde artık diyorum ki ; Yüreğim artık üzülmesin . Herkes kendi yüreğinin ekmeğini yesin.
Reklam