Seda34

Gece sabaha kadar burda oturup hayatı sorgulamak istiyorum …
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Zamanımı harcadığım insanları izliyorum.. Emek verdiklerimi, El uzattıklarımı, Sarıldıklarımı, Kucakladıklarımı, Taşıdıklarımı, Yaralarını sardıklarımı, Sesleri olduklarımı izliyorum.. İnsanı oynayan yalancıları izliyorum. Sonra tükenen uçup giden ömrüme bakıyorum. Adaleti olmayan bir dünyanın ihanetleri içinde geçen gençliğime yanıyorum...!
Merak ettiğim 2 kitap , hakkında bilgisi olan yorum yazabilir mi?
“ Şunu fark ettim ben artık hiçbir kaosun , kavganın , tartışmanın ortasında duramıyorum . Eğer imkanım varsa öyle ortamlardan hemen uzaklaşıyorum . İnsanlara bir şeyleri kanıtlamak , kendimi kabul ettirmek gibi iddialarım yok . Ben sessizliği , uysallığı , kendi halindeliği savunuyorum .”
☺️❤️