Seda34

Yeni “Aşk” larım ❤️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Allah ‘ım kalbim bu asrın dengi değil. Sen beni hiç ummadığım yerden Çiçeklendir . “
Kıymetli şeyler , kıymetsiz ellerde çürür.
En çok da, gidemediği yollara yorulurmuş insan …yaşamak isteyipte yaşayamadıklarına ..konuştuklarından çok sustuklarına ! yaptıklarından çok yapamadıklarına yorulurmuş insan - bunu öğrendim …