Seda34

Buda burda dursun ☺️
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Dökülen ve söylenenin telafisi yoktur “
“ANNE” dert de derman da aynı kelimede …
Herkesin bir umudu vardır , Bir savaşı , bir kaybedişi, Bir acısı , bir yalnızlığı , bir hüznü … Çünkü herkesin bir gideni vardır, içinden bir türlü uğurlayamadığı …
“Mental olarak cam çerçeve indirmeli cinnet eşiğine çok yakın bir yerdeyim ama sakin sakin oturup kahve içiyorum. Bunu herkes anlamaz … “