Birbirini tanımayan iki kişi arasında sessizce yapılan anlaşmalar vardır. Sen bir şeye şahit olursun ve o kişi bunu bilir. Sonrasında göz göze gelinir ve bu iki kişinin de yüzünde hafif bir tebessüm oluşur, bu "seni anlıyorum" demenin başka bir yoludur . . ..