süha aydın

süha aydın
@35efe35
Öyle bir hayat yaşıyorum ki , Cenneti de gördüm , cehennemi de Öyle bir aşk yaşadım ki Tutkuyu da gördüm ,pes etmeyi de. Bazıları seyrederken hayati en önden, Kendime bir sahne buldum oynadım. Öyle bir rol vermişler ki , Okudum okudum anlamadım.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle bir hayat yaşadım ki , son yolculukları erken tanıdım Öyle çok değerliymiş ki zaman, Hep acele etmem bundan, anladım...
söz bitti artık, susmalısın bundan sonrası, kulakları sağır eden dipsiz bir karanlık olmalı... susmalısın gözlerin çığlık çığlık... bakamıyorsun aynalara ağlaman artık ağlamak değil gözlerin kan olmuş damlıyor, bak, bunlar gözyaşı değil. sen sana benzemiyorsun aynalarda yoksun artık görünmüyorsun susmalısın bundan sonrası gözleri kör eden bir sessizlik olmalı... "susmalıyım, biliyorum yalnız sözle yaşanmaz ki aşk. bundan sonrası aşkı ikna etmek için çabalamak yalnızca oysa sevda uçmaz artık kırık kanatla uçamaz edilen her söz eksiltirken sevdayı, aşkta ikna olmaz ki... bundan sonra yolum aydınlansa ne çare; yüreğime yeniden gün doğmaz ki... sevdanın ışığı sönmüş o gözlerde, söze sığmaz ki aşk, sözlere sığmaz ki... susmalıyım, biliyorum,
Ve anlarsın ki; "güven" zamanla, Aşk olur, Sevgi olur, Mutluluk olur... Kaldığın yerden güvendiğin kişiyle devam edersin yola! |Kübra Işık
Kader yolun tamamını değil,sadece yol ayrımlarını verir.Güzergah bellidir,ama tüm dönemeçler yolcuya aittir.Öyleyse ne hayatının hakimisin ne de hayat karşısında çaresizsin. ELİF ŞAFAK / KAĞIT HELVA