SUSKUN SANIYORLAR BENİ; değilim. Anlaşılmadığım ve anlamadığım bir dünyada kelimelere küsüm sadece.
YALNIZ SANIYORLAR BENİ; değilim, kimsenin kalabalığı olmadım ve kimseyide kalabalık edemem bundan sonra dünyamda, bu da benim tercihim.
GÜVENSİZ SANIYORLAR BENİ; değilim. Sadece kendi içimde kendime göre bir dengem var, ve bir daha kırılırsam toparlanamama endişesi taşıyor yüreğim.
BU YÜZDEN ŞİMDİLİK SADECE KENDİME GÜVENİYORUM.
>>>Anlamakta zorlandığım bir dünyada, anlaşılmayı zaten beklemiyorum...
BEN BÖYLE İYİYİM<<< . . ..