İpek

Gece mi aydınlatan Ateş böceği diliyorum
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
BİLEMEZSİNİZ
Kararlarımın arkasındayım Görüşlerimin haklılığının farkındayım Ukala diyebilirler belkide Ama benim ayakkabılarımı giymeden O yolları nasıl geçtiğimi bilemezsiniz
Kırıntı
Ne gece vardı ne gündüzü Saati durmuş bundan iki yıl öncesi Bekliyordu sanırdı çalıcak kapısı Kaybetmesin varsa avuçlarımda umut kırıntısı
Kararsız günlerin acısını Tüm hücrelerimde hissettim Güvensiz çatımın kabusunu Her günümde geçirdim
Belki yağmurda ıslatabilir O masum yüzünü yaşlardan başka Belki bir yürek ısıtabilir Donmuş kalbini çabalamadan hoşça