arkadaş olduğumuz çok sevdiğim biri var (azad) bir keresinde bana biz nasılsın , napıyorsun başka ileriye gidemiyoruz demişti
az önce aradı beni sadece 3 gün için memlekete gelmiş ve görüşmemizi istiyor bunu yazdım çünkü çok özel benim için:
geldiğimiz bu noktayı seviyorum ve onuda 🖤