“Endülüs’ten bize otuz kitap kaldı, atomu parçalayabildik. Eğer yakılan bir milyon kitabın yarısı kalmış olsaydı, çoktan uzayda galaksiler arasında geziyorduk.”
Kitap yazarın yazdığı diğer iki kitaptan daha iyiydi. Yazar zaten çok başarılı. Kitap gerçekten bol macera taşıyor. Ve “Zamanda yolculuk olur mu?” sorusunu dolaylı yoldan anlatıyor. Okumanızı tavsiye ederim.