Senar

"Keşke hep çocuk kalsaydık da, en büyük yaramız dizimizdeki yara olsaydı." Cemal Süreya.
Reklam
_Şu "dün "ü ve " yarın "ı düşünmek gerekmeseydi , ne kadar rahat yaşayacaktık.
Mescid-i Aksa'nın en güzel köşesinde benim için bir kaç rekat namaz kıl ve bana dua et!
Esenlik ve huzur on kısım ise dokuzu susmaktır. Hz ömer.
Beni hayat yormadı. Beni değer verdiğim insanların değişmesi yordu. Hayat yaşamaya değer.Lakin insanlar sevilmeye değer mi? Bilmiyorum...
Reklam