Küpe ve piercing takıyorum.Agnostisttim.Otobüste gördüğüm sarıklı,cüppe giymiş ve beline kadar sakallı müslüman çocukluk arkadaşıma candan sarılınca bütün otobüs bize hafif alaycı ve şaşkınlıkla baktı.
İnsan olduklarını unuttuklarını fark ettiler de ona mı,dünyada hâlâ iyiliğin ve hoşgörünün nasıl kaybolmadığına mı,bir insanı benden değil diye kesmek yerine,ona sevgiyle sarılmama mı şaşırdılar anlamadım.