Bager botanî

Bager botanî
@73boti
Dibe ku jiyan riyek dirêj be! Li ser xaka xwe disekinim bo stêrk pesnê min bidin. “En kara gecenin de sabahı olur.” “Ne kadar iyi olsakta birilerinin hikayesindeki kötüyüz işte.”
Gûnahina al beni îçîne sal bani nefesimi kes.!
Reklam
“Tenin ilaçtır senin” başkada bana iflahı yoktur.”
Sigmund Freud’un dediği gibi:
“Karşınızdaki insan,sizi neyin üzeceyini bildiği halde onu yapmaya devam ediyorsa bunun adı hata değildir.Düpedüz sizi gözden çıkarmıştır.”
'Kaybettiğin yerde bekleme, güçsüzler öyle yapar. Sana kapanan kapıyı bir daha çalma, kapanan kapıyı acizler çalar.'
“Sebra evînê dil e Sebra biharê gul e sebra zivistanê agir e…” sebra bager jî “Tu”yî…
Reklam