Bager botanî

Bager botanî
@73boti
Dibe ku jiyan riyek dirêj be! Li ser xaka xwe disekinim bo stêrk pesnê min bidin. “En kara gecenin de sabahı olur.” “Ne kadar iyi olsakta birilerinin hikayesindeki kötüyüz işte.”
“Herkes sana kim oluklarını gösterecek,sadece onlara zaman tanı.”
Reklam
“Hasretinden ne diriyim ey dilber,ne de ölü;bu yokluk dolu yeni var oluştan feryâd…”
Resmin benim dünyama ait bir şey. Ben seni değil resmini tanıyorum. Belki sen benim bütün güzel düşüncelerimi yıkarsın. Ben seni seviyorsam bundan sanane.. Sevmek Zamanı
Ku bixwazî fam bikî, li ewrên çavên min temaşe bike…
“Değişmeyi,değiştirmeyi bileceksin.”
Reklam