Bager botanî

Bager botanî
@73boti
Dibe ku jiyan riyek dirêj be! Li ser xaka xwe disekinim bo stêrk pesnê min bidin. “En kara gecenin de sabahı olur.” “Ne kadar iyi olsakta birilerinin hikayesindeki kötüyüz işte.”
Artık kimi kaybettiğim omrumda değil.kendimi seçiyorum.yapmam gereken şeyler var.”
Reklam
“Bakma havaların soğuduna kalbim sana alev alev.”
Ve her gece uyumadan önce resmine bakıyorum hani olurda bir daha uyanamazsam gördüğüm son yüz seninki olsun diye
“Sen yürekten çıkıp,dilime dolanan söylemeye cesaret edemediğim bir yarasın 🔥
“Gece olunca insan sevdiğini daha çok özlüyor.”
Reklam