Kır papatyası

Kır papatyası
@74162808_
Dostoyevski diyor ya; " Kimse seni sen olduğun için sevmeyecek; herkes seni, seni sevmenin onlara ne kadar yakışacağını düşündüğü için, yani kendileri için sevecek ve bu da demek oluyor ki insan böyle yaparak yine kendini sevecek.Sen hiç sevilmemiş olacaksın hikayenin sonunda...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ve seni, benim hayatıma uğratan kaderin de vardır bir bildiği... Özdemir Asaf
Sevgi böyle bir şeydi işte kimse kıymetini bilemedi... Hani Mecnun Leyla'nın öldüğünü öğrendikten sonra bahçede ağlayarak kürekle çukur açmaya çabalarken "Baba beni göm buraya." diye yalvarmıştı... Hani Ezel yeniden Eyşan'ı gördüğünde dengesini kaybetmişti... Hani Ramiz dayı, herkesi yenebilirim ama seni yenemiyorum deyip Selma'nın kapısında diz çökmüştü... Hani İzzet Günay, Türkan Şoray'a "Sevgi de yetmiyormuş, çok eskiden rastlaşacaktık." demişti... Hani Ecevit ölürken Ahu'ya " işin garibi ne biliyor musun, hayatımda başıma gelen en güzel şey bu. Ölüyorum ve sen yanımdasın." demişti... Hani Savcı Esra, Behzat Komiser'e "Mutsuz olalım, ne var? Biz de mutsuz olalım. Ben seninle mutsuzluğa da varım."demişti... Hani Bilal Ahu'ya "Ahu'm, sen anlamadın. Ben sana gelemem ki yaram var diye. Benim yaram sensin." demişti... Hani Eylül veda mektubunda Yavuz'a "Belki bir gün bir şiirin içinde rastlaşırız seninle." demişti... Böyle işte kalbi elinde atanlar kimseye yetemedi..
"İçimizde şeytan yok. İçimizde âcizlik var, tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var." Sabahattin Ali, İçimizdeki Şeytan
Franz Kafka şöyle diyor: "Zerre kadar anlamadıkları şeyler hakkında konuşuyorlar. Sırf aptallıkları sayesinde kendilerinden bu kadar eminler." George Orwell da ekliyor: "Cahillik güçtür."