MERVE

MERVE
@789965_
KÜRT GÜLÜŞLÜMM???
NERDESİN EY YARR SENSİZ ÇOK ÜŞÜYORUM DİKMİŞİM GÖZLERİMİ KARŞIYA SENİN GELİŞİNİ BEKLERİM.....
Reklam
KÜRT GÜLÜŞLÜMM???
İçin yanarken üşümek, Yüreğin kan ağlarken gülmek, Özleyip de sevdiğini görememek İşte aşk bu olsa gerek !... (Can Yücel)
Her yürek sevebilseydi eğer, ayrılık hiç olmazdı. Her seven yürekli olsaydı zaten ‘aşk’ bu kadar basit olmazdı !... (Can yücel)
Beni sevecek kadar deliysen, hak edecek kadar mertsen, yalan söylemeyecek kadar şerefliysen, bende uğruna ölecek kadar yürekliyim!..
KÜRT GÜLÜŞLÜMM???
Seni kaybetmek zor değilmiş...