"Bir gül gibiyim ama bir farkım var..dikenlerimin başkalarına batmasına izin vermemek için sivri ucunu kendime çevirdim.."
Belkide hatamız buydu..artık kendimizi dusunmeliydik..çünkü herkes bizi dikensiz bir gül olarak biliyordu..
OYSA BENIM CANIM YANIYORDU..