📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Zor ve kötü günler geçmeyecek sanırız. Alışmalıyız diye düşünürüz. Ama zorluk ve üzüntü ne kadar büyük olursa, arkasından gelen sevinç ve rahatlık da o kadar büyük olur."
"Biliyor musun Sebastian?" diyordu mektubun sonunda.
"Sen haklıydın. İnsanın yapmak istedikleri, içinde bir yerlerde. Karar vermen için yapman gereken tek şey, içindeki sesi dinlemek. Ben bunu başardım galiba. Bunu sen öğrettin bana. Hiçbir zaman 'keşke' demeyeceğimi biliyorum artık."