1938

1938
@81_38
İçimde hiçbirinizin farkında olmadığı bir karanlık var. Takip etmeyiniz manası yok :)
Bazı evlerden içeri girince bazı evlerden ise dışarı çıkınca huzur bulma durumu..
Reklam
Bazen çok uykun gelir ama sabah işe gideceğini dusununce direnirsin...
Sevgili Boşluk.. Bugünde geçti gitti ve ben yine kendim için hiçbir şey yapamadım.
Umarım rüyamda uyuduğumu görürüm.
Sabah'ları siyaha boyamak isterdim..
Reklam