1938

1938
@81_38
İçimde hiçbirinizin farkında olmadığı bir karanlık var. Takip etmeyiniz manası yok :)
Bazen çok uykun gelir ama sabah işe gideceğini dusununce direnirsin...
Reklam
Sevgili Boşluk.. Bugünde geçti gitti ve ben yine kendim için hiçbir şey yapamadım.
Umarım rüyamda uyuduğumu görürüm.
Sabah'ları siyaha boyamak isterdim..
Filmlerde iyiler kazanır...Gercek hayatta ise kötüler dünyanın canına okur.