Hayatımda okuduğum en kötü kitaptı diyebilirim. Bir tarih kitabından ne beklersiniz? Ben şahsen olay örgüsü eşliğinde tarih tarih yaşanan olayların aktarıldığı cümleler beklerim. Kitap o kadar karmaşık ki başta Amerika'nın nasıl kolonileştirildiğini vesayre okuduğunuz bölümler bal gibi akıp gidiyor. Orta sayfalara geldiğinizde ise geçmiş olsun. Sürekli dönem kupürleri üzerine yazılan bir kitap mantığına dönüyor. İç savaş, bağımsızlık savaş,ı ww1, ww2 oluyor bu ülke o savaşlara birebir giriyor ve en önemlisi ise bu ülke o savaşların en önemli faktörü. Ancak kitabı okuduğunuzda savaş bölümleri sanki üniversite ödevi hazırlayan birinci ikinci sınıf öğrencisi hazırlamış gibi çok boş hissettiriyor. Kendi kendime dedim acaba kitap mı çok uzun da ben sıkıldım diye ama ilk kez kalın hacimli bir kitapta okumuyorum. Üstüne bu sitede yaptığım ilk kitap yorumu. Keşke beklediğim gibi çıksaydı. Alacak olan arkadaşlar bu bilgileri naçizane dikkate alıp sipariş ederseniz neyle karşılacağınızı az çok bilirsiniz. Saygılar.