A.D

Boşluk ve yokluğun her türlüsü insanı ürkütürdü zaten.Çünkü insanlar var olmayı sever,varlığının hep devam etmesini isterdi...
Sayfa 29·Kitabı okudu
Reklam
Elbette bu, her şeyin çok kolay olacağı anlamına gelmiyordu. Cevap, merak ve emek isterdi. Yoksa kimse onun kıynetini bilmezdi.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Herkes sorusunu sorabildiği bir cevabı anlayabilirdi.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Kullarının sırtına taşıyamayacağı hiçbir yük yüklemeyen Allah, akıllarına da cevabını bulamayacağı, bulduğunda da anlamayacağı bir soru getirmezdi.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Bilgiye, hikmete, aydınlığa giden yollara,hep bir soru ile çıkılırdı.Sorulardan korkmamalı, onları bir engel olarak görüp etraflarından dolanmaya, yahut üzerlerinden atlamaya kalkmamalıydı...
Sayfa 12·Kitabı okudu
Reklam