📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden zorunlu eğitim diye bir şey var, çoçuğunu üniversiteye kadar okula göndermek toplumuzda yaygın bir tutum. Çoçuğun okula giderse kendini kurtaracağı yaygın bir kanaat, o zaman yapacak bir şey yok mu? Gidişata teslim mi olalım...
Türkiye'de okullarımız köksüz, temelsiz bir ideolojiye teslim. Değerler dünyamızla hiç de barışık olmayan mekânlar okullar! Sistem saf, tertemiz çoçuklarımızı zorunlu eğitim deyip alıyor. Kendi güdük ideolojisine boca ediyor. Tutmadığını biliyoruz gençler arasında o ideolojinin. Ama boşlukta da kalmıyor değil gençlerimiz.
Allah'ın boyası mı?!Okul burası kızım, ruj verelim!
Şu ellerine bir bak arkadaş! Şu ellerini küçük görme, hor görme. O eller senin ellerin. Elbette emanet. Ama sana emanet! Senin ellerin onlar, senden sorulacak hesabı. Yaptıklarının değil sadece;yapabilecek güçte-takatte iken yapamadıklarının hesabı da sorulacak!