A.D

Sana hakiki güzelliği unutturan her güzelliğe şeytan bulaşmamış da ne yapmıştır?!
Sayfa 89·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Neden zorunlu eğitim diye bir şey var, çoçuğunu üniversiteye kadar okula göndermek toplumuzda yaygın bir tutum. Çoçuğun okula giderse kendini kurtaracağı yaygın bir kanaat, o zaman yapacak bir şey yok mu? Gidişata teslim mi olalım... Türkiye'de okullarımız köksüz, temelsiz bir ideolojiye teslim. Değerler dünyamızla hiç de barışık olmayan mekânlar okullar! Sistem saf, tertemiz çoçuklarımızı zorunlu eğitim deyip alıyor. Kendi güdük ideolojisine boca ediyor. Tutmadığını biliyoruz gençler arasında o ideolojinin. Ama boşlukta da kalmıyor değil gençlerimiz. Allah'ın boyası mı?!Okul burası kızım, ruj verelim!
Sayfa 53·Kitabı okudu
Biz farklıyız. Bizi yakınlaştıran bu farklılığımızın farkında oluşumuzdur.
Şu ellerine bir bak arkadaş! Şu ellerini küçük görme, hor görme. O eller senin ellerin. Elbette emanet. Ama sana emanet! Senin ellerin onlar, senden sorulacak hesabı. Yaptıklarının değil sadece;yapabilecek güçte-takatte iken yapamadıklarının hesabı da sorulacak!
Sayfa 46·Kitabı okudu
Yüzlerinde secde izleri bir nesile ulaşmak için davranışlarımızın, eylemlerimizin,hareketlerimizin sahibi olmak zorundayız!
Sayfa 41·Kitabı okudu