Uğur

Uğur
@A_dam
“Okut, öğret ve nihayet, yurda yararlı bir insan et.“
Özel araçlarda da sigara içme yasağı geldi! Yani ev gibi özel mülkiyetiniz olan kendi aracınızın içinde sigara içemeyeceksiniz! Neymiş efendim "Sağlığımız ve ailemiz" içinmiş(!) Eğer milletin sağlığını ve ailesini çok düşünüyorsanız(!) ; * Ekonomik şartları düzeltin! * Asgari ücreti yükseltin! * İşsizlikle, fakirlikle savaşın! * Stresi, cinneti, cinayeti önleyin! * Millete kalitesiz pis kömürleri dağıtarak havayı kirletip insanları zehirlemeyin! * İkide bir elektriğe, doğalgaza, suya ve her şeye zam yapıp fakir fukarayı perişan etmeyin! * İnsanların kredi çekerek bankalara borçlanmasını kolaylaştırdığınız kadar bari ödemelerini de kolaylaştıracak hayat şartlarını yükseltin! * Doğayı koruyun, ağaçları kesmeyin, kestirmeyin! * Çok hastane açmakla ve ilaç bolluğu ile övüneceğinize her eve giren en başta kanser ve şeker hastalığına sebep olan GDO'lu gıdaları yasaklayın! * Şehirlerde asayişi sağlayın, yaşam kalitesini yükseltin! * Ortaokula kadar inen uyuşturucuyu engelleyin! * Ekranlarda sigarayı yasakladığınız kadar, toplumun ruh sağlığını ve ahlâkını bozan bol aldatmalı, metresli ve şiddete özendiren filmlere ve yapımlara izin vermeyin! * Çocuk tecavüzlerine, ölümlere, hırsızlıklara, yolsuzluklara sessiz kalmayın! * İnsanların ailelerini gönül rahatlığı ile sokağa, okula, işe göndereceği bir asayiş ve toplum inşâ edin! * "Stres" her hastalığa kapı açar. İnsanlara kaliteli hayat şartları sağlayın ki sigara içmesine de bir bahanesi kalmasın! O zaman hep beraber savaşalım sigarayla... * Saymakla bitmez ama kısacası; Eğer bunları yapmıyorsanız dalga geçer gibi her gün ruh sağlığımızı bozan, strese sokan eylemler ve konuşmalar yapmayın! Sigara zararlı bir alışkanlıktır evet ama gören duyan zannedecek ki; sigara olmazsa herkes sağlıklı ve huzur içinde yaşayacak... Öyle ya;
Reklam
Bir fikrin vardır ..bir insanın anlayacağı.”
Kitap okuyan kadınlar ..başka güzel oluyor.”
Duyar biri sesimi... Rakı yalnız içilmiyor.” Neşet çok dertli.. Mahsuni anlaşılamadığının yasında.”