Aleyna Kaya

Aleyna Kaya
@A_ky
Fani olduğunu hatırla ölümlü olduğunu unutma 🥀
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Niye kimse kimseye güvenmiyorum zannediyorsunuz? Çünkü herkesin geçmişinde, çok güvendiğine pişman ettirmiş var...🍂
Her şeye sahip olan değil, sahip olduklarının tadını çıkaran mutludur... 🍂
Üstadım
Peki bu içimiz ne olacak üstadım Hani kimsenin canı acımasın diye Bizden başka kimse üzülmesin diye doldurduğumuz içimiz Dosttan, yardan dertleri alıp alıp Uçan kuşun önünden rüzgarı çektiğimiz Sabahları ektiğimiz Geceleri biçtiğimiz Her maviden pay çıkartıp Karanlığa ittiğimiz Gönülden dile düşmeyen Beslenmeden büyüyüp giden Gülmeye aşık gözyaşı gibi Ölüp ölüp dirilen içimiz Ne olacak üstadım Şu insan yüklü kalbimiz Hüzne sevdalı bu içimiz, ne olacak... 🎈
Bir dertlinin dert ve elemini dinlemek, ona verilecek en büyük zekattır. (mevlana)💐