Yeni yılın ilk romanını bitirmiş bulunmaktayım . Herkese bol okumalı , sağlıklı yıllar öncelikle..
Jaguar yayınlarının okuduğum en basit eseri diyebilirim . Ama tabiki de jaguar yayınlarından vazgeçmek yok.
Kitap yolculuk romanından çok yalnızlık romanı diyebiliriz . Betimlemeleri çok hoşuma gitti özellikle. Ama çeviriden mi kaynaklı yada yazarın üslubu mu anlayamadım akıcılık yoktu ve cümleler donuk gibi geldi. Ve de kitaptaki yer isimleri çok karışık geldi..
Buzda YürüyüşWerner Herzog · Jaguar Kitap · 2016510 okunma