Abonman

“Eğer bir şeye çare varsa mutsuz olmaya ne gerek var? Eğer bir şeye çare yoksa mutsuz olmak ne işe yarar?” — Shantideva
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Sorun ne? -Kim olduğumu bilmiyorum.
Doğru insan seni seçen kişidir.
“Büyük bir hayal kırıklığı yaşadığımızda hikayenin sonuna gelip gelmediğimizi bilmiyoruz. Oysa bu elbette büyük bir maceranın da başlangıcı olabilir.” – Pema Chödrön
Yetişkinlik yapmak istemediğimiz ama yapmak zorunda olduğumuz şeylerden mi ibarettir yoksa yetişkinlik yapmak istediğimiz şeyler için çabalamak mıdır?