Dostolstoyevski

İyi vedalaşmak gerekir. Yani güzel bir şekilde noktayı koymak gerekir. İster hayatla vedalaşmak olsun, ister bir dostla vedalaşmak olsun ya da sevdiğin bir insanla.. iyi vedalaşmak gerekir. Zamanında vedalaşmak gerekir. Saygıyla vedalaşmak gerekir. Genelde iyi bir veda acı verir. Ama zamanını anlamak gerekir. Bu hayatın süresi bu kadarmış. Bu dostluğun ömrü bu kadarmış. Payı, ölçüsü bu kadarmış. Ondan pişman değilim. -Alıntı
Reklam
Hayatın savurduğu yere değil, içimin çağırdığı yere gideceğim ..☘️
Bundan sonra kafama en fazla toka takarım. Fazlası yok .
Artık insanlar hem zalim hem kötü hem de acımasız.
youtu.be/7lM3eNwaNkY?si=... Eskimiş yüzüm aynalarda Gözlerim dalar zamanlara Aynalarda eskimiş yüzüm Fırtına kopar açıklarda
Müzik
Reklam