Dostolstoyevski

Kendime kızgın ve kırgınım
Reklam
Bazen nefes almak bile zorken hayata devam ediyorsun yüreğin sanki avuçlanmış da yerinden sökülmüş gibi ama halen kalbin atıyor
İyi geceler
Hiç unutmayın bazen kangren olan kolu kesip atmak lazım . O da geçer, her acının geçtiği gibi .
Bir odanın kapısını kapatıp yalnız kalmak her zaman hayatımın en güzel şeylerinden biri olmuştur.
Reklam