Hhknr

Hhknr
@Adr48
Hissettiklerimizin geçici olup olmaması bizim elimizdedir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Saygı hemen hemen her şeydir Gidene de Kalana da şarttır
Bilinç bir yığındır. İçini neyle doldurduğumuz bizim elimizde.
Çoğu şeye anlam yükledim gerek yokmuş.