Hhknr

Hhknr
@Adr48
Sadık bir ruh gerek en azından kendine.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nesnelere, objelere, görsellere tapmak istemiyorum. Sağlıklı bir iletişimle, sağlam bir zemin üzerine ilişki kurmak istiyorum. Varsayımlar yorucu ve yıpratıcıdır ama senin ihtimallerin heyacan veriyor bana. Adr.
Şaman öğretisine göre 'Yaşamak': Bir şaman öğretisi şöyle der. "Doğada hiçbir şey kendisi için yaşamaz. Nehirler kendi suyunu içemez. Ağaçlar kendi meyvelerini yiyemez. Güneş kendisi için ısıtmaz. Ay kendisi için parlamaz. Çiçekler kendileri için kokmaz. Toprak kendisi için doğurmaz. Rüzgar kendisi için eşmez. Bulutlar kendi yağmurlarından ıslanmaz." Doğanın anayasasında ilk madde şudur: Her şey birbiri için yaşar. Birbiri için yaşamak, doğanın kanunudur.
Freud: "Yaşam belirtisinin kökeninde duygulanma; duygulanmanın da temeli aşktır"
Epiktet: "Hareket etmenin nedeni 'istek' ve 'sevmektir', bu ise düşünmektir. Aşk tutkudur. İyi ya da kötünün ne olduğunu fark edemeyen insan nasıl sevebilir"