Addddd

Addddd
@Adydddm
Sevmek, insanın en büyük acısıdır.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sonsuz bir yolculukta olduğumuzu hatırlayarak, hayatımızın her anının keyfini çıkarmalıyız.”
Alıntı
Birde sabah uyanınca sevdiğin insandan gelen uzun mesajın verdiği mutluluk var. Varmış yani ben bilmiyorum da duydum.
Alıntı
Keşke herkesin ömrü vicdanı kadar olsa.
Alıntı
Sabahları Adriana Lima gibi metrobüs durağına gelen o kızlar koltuk kapmaya gelince Kibariye’ye dönüşmeseler iyiler aslında🤣.
Alıntı