"Peygamber sordu:"Dua edermisin?"
"Hayır"
"Ağlar mısın?"
"Hayır.
"Bitmişsin, haberin yok," dedi, "bundan büyük felaket olamaz";gözün yaşarmıyor, dua etmiyorsun ve diyorsun ki işim iyi. Ne iyi? Battıkça batıyorsun."
Ümidi olan ağlar, ümidi kesilmemiş insan ağlar. Bizde gözyaşı rahmet;Nisan yağmuru müjde ve neşe; gözlerin ağlaması da ruhun gülmesidir..."