Yeter söz bilimin olsun
Bizde demokrasi var mı? Varsa ne düzeyde vardır? Bir defa birinci soru anlamsız. Demokrasi, seviyemize göre yaşam hakkına sahipdir, vardır, bizim kadar vardır! Gelişmişlik seviyemize eşdeğer yerdedir.
Syf: 24
Yeter söz bilimin olsun
Gıyasettin ALTINIŞIK