Sedanur

Derler ki; " Gurbetin alası, varmak istediğin kalbe varamamakmış."🧡
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gün geliyor, bin adım attığın yolda bir adım daha atmayı kendine yediremeyip dönüyorsun. Her şey bir yere kadar "sevgi" bile...🌼
Gitmek kolay. Ya geride kalanlar? En iyi siz biliyorsunuz Giden değil, Kalan ölüyor.🌾
Ey insan... Kafdağı kadar yüksek olsa da, Kefene sığacak kadar küçüksün. Unutma her şeyin hesabı var; Üzüldüğün kadar üzülürsün. Şemsi Tebrizi 💙
Mavi; bir renkten daha fazlası bence. Sonu olmayan bı gökyüzü, umut dolu bir deniz...💙