Kitapta çok fazla yabancı karakter vardı ve hepsinin adı birbirine benziyordu. Bu yüzden kitabın başlarında kimden bahsettiğini anlamadım. Bunun dışında kitap biraz açık saçıktı. Çok büyük bi beklentiyle başlamazsanız eğlenirsiniz. Sürükleyici bir kitap ben yazarın oluşturduğu dünyayı sevdim. Ergenseniz ve canınız fantastik kitap istiyorsa okuyun bence. Uzun bir serinin ilk kitabı haberiniz olsun.
Şehrin kırsal kesimi, hayat doluydu; burada, menekşelerin ve kayın ağaçlarının, kayaların ve kristallerin kendi duyguları vardı.
Dünya'da bu böyleydi ama insanlar, elektrik ve günlük yaşamın gürültüsü yüzünden, bunu hissedemiyorlardı.