“Belki de benden diego gibi bir adamla yaşarken nasıl da acı çektiğime dair Figan etmem bekleniyor. Ama bence ne nehir akıp gitti diye kıyılar, ne yağmur yağdı diye toprak, ne de enerjisi dışarı çıktı diye atomlar acı çeker. Benim düşünceme göre her şeyin doğal bir telafisi vardır.”