Toplumda bazı yargılar vardır yıkmak için cabalarsiniz dersiniz ki hayır ben bunun aksini ispat edeceğim. Benim de yaptığım buydu; anne boşluğunu doldurdugumu sanmak. Doğuran değil büyüten bakan annedir dedim hep ama yıllar sonra farkettim ki ben o boşluğu doldurdugumu sanarken yerini iyice açmış kendimde kapanmayacak yaralar actirmisim. Ve yine yıllar sonra dört elle anne diye sarildiginiz kişinin sizi aslında hiç öyle evlat gibi sevmediginin acı gerçeği ile karşılaştığınızda koca bir boşluk oluşur. Altından kalkamaz olursunuz. Sonra 24 yasimda bana bir kere bile kızım demeyen kadına ne kadar da bağlı olsam karşılık bulmadigim tokat gibi yüzüme çarptı. Velhasıl kelam anne var ya hani o içinizdeki anne ışte onun yeri boş kalırsa sakın doldurmaya kalkismayin. Üzülürsünüz !
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Escinselligi hastalık olarak görenler dini baskıdan dolayı da kendini gizleyen bireyler aslında din baskısı ortadan kaldırdığında ne kadar rahat cinsel eylemlerini gerçekleştiriyor görmüş olduk. Kitapta iki hakimin orta zekadaki insanların bunları kabul ediyor oluşu rizalarinin olmadığı anlamına gelmez o yüzden cinsel tacizden ceza almaması gerekir görüşü aslında insanların bu kadar aptal olamaz bile isteye yapmıştır dedirttigi çoğu olayı aklıma getirdi. Kitabi okurken insanlari kandırma yöntemlerine güldüğüm yerler ve sözler oldu. Düşündüm acaba o an nasıl bir psikoloji insani ele geçiriyor. Açlığından yararlanıp bir insana taciz ve tecavüzde bulunmak ne ise inancı kullanıp taciz ve tecavüz etmekte odur. Toplumu tarikatların varlığı ile istismara açık hale getirmekte hele de hali hazırda yasası bile varken islevlerine devam etmeleri bazi birimlerin menfaat gozettigi anlamına gelir kanımca.