" Bu dünyada her şey yarım kalır. Bu nedenle , bir yere varmaktan ziyade yolda olmak daha mühimdir. Neden ve neticeden değil niyetinden sorumlu insan. Kesilse nefesi , yarım kalsa da menzili , niyeti dahilinde yolu tamamlamış sayılır. "
İnsanlara çok da anlam yüklememek gerektiği kanısındayım. Nihayetinde biz bu dünyaya insanlar tarafından şımartılmak ya da gönenmek icin gönderilmiş değiliz.