Gül

Gül
Evli - Anne - Öğretmen Herkes kalbinin renginde yaşıyor hayatı.
" Bu dünyada her şey yarım kalır. Bu nedenle , bir yere varmaktan ziyade yolda olmak daha mühimdir. Neden ve neticeden değil niyetinden sorumlu insan. Kesilse nefesi , yarım kalsa da menzili , niyeti dahilinde yolu tamamlamış sayılır. "
Sayfa 220·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ömür , zaman zaman hayal kırıklıklarıyla teklediğimiz, yaşarken hep yokuş gelen bir yolmuş.
... Bahçelerim hep kuru kaldı anne , Güzel olan her şeyi öfkemle kuruttum .
Çünkü anılar insanları birbirine bağlar ve sevgiyle anılanlar iki kat daha fazla.
İnsanlara çok da anlam yüklememek gerektiği kanısındayım. Nihayetinde biz bu dünyaya insanlar tarafından şımartılmak ya da gönenmek icin gönderilmiş değiliz.