Baybars

Erkekler ağlamaz mı, öyle diyorlar… 😯
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalbimi kırıyorlar 😔
Size değer veren insanlara kötü davranmayın olur mu sonra hayata küsmelerine sebeb oluyorsunuz
Gözler kalbin aynasıdır
Gidilmeye değer yolların kestirmesi yoktur….