Baybars

Ağlamak…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hasta olmuşum… öpte geçsin diyeceğim kimsem yok! 😔
Gece boyu uyumayanlar için de mi günaydın
Gece kuşuyum
Mezarlığım başında helallik iste benden Cevap verirsem hakkım helaldir