Ahmetto

Kendimden özür dilerim. Pek sanmasam da umarım kabul eder.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hafızamdaki tüm kötü anılar, olaylar ve düşüncelerin silindiği bir yer sanırım benim cennetim olacak. Yakılsa bile.
Çılgın bir adamın ütopyası. En kötü korkuma dönüştü. Eğer kaybolmuşsan kimse sana yol gösteremez. Ama seni tanıdığıma memnun oldum. Güle güle. Buraya kadar,görüşürüz. Seni tanımak bir zevkti. Guns N' Roses - The Garden music.youtube.com/watch?v=0mOLeHA...
Bir biz varız güzel; öbürleri hep çirkin. Turgut Uyar
Yüzleşmem gereken şeylerle yüzleşmek istemiyorum. Böyle olması sanırım daha iyi.