Gecenin karanlığında camıma yansayan bir kız görüyorum. Küçüklüğüm gözlerini dikmiş bir bana bir gökyüzüne bakıyor. Çok geçmeden aklıma giriyor ve konuşuyor benle.
Gökyüzü ne kadar yalnız dimi? Bulutlar onu saklıyor arkada kimse bakmıyor ona?
Sen neden yıllarca sakladın beni gülüşlerinin ardında?
Tam aydınlığa çıktım gülüyordum kii yine kaldım gökyüzüyle bir başıma.