Bubucuk

Bubucuk
@Ahra
Yorgunum.
Karşında ki insanı seni neyin kıracağını bildiği halde onu yapıyor oluşunun adı hata değil, yanlış hiç değil. Düpedüz gözden çıkarmak.
İnsan ve Duygular
Reklam
Cenazelerde yakamıza astığımız fotoğraflar, ne için çektirilmişti acaba? Yenilenecek bir kimlik, alınacak bir diploma... Objektife takılan bakışınız, yakalara takılan son bakışınız olabilir
İnsan ve Duygular
Hangi gece büyüdüysem o geceden beri mutlu olamıyorum
İnsan ve Duygular
Şimdi senin o durgun ve her şeyden çekilmiş halini, bir yaşam tembelliği zannediyorlar.
İnsan ve Duygular
Sevmek ve sevilmek ihtiyacında olduğumdan, âşık olduğumu sandım. Başka deyimle, aptallık ettim.
İnsan ve Duygular
Reklam