Ays

Ays
@Aisemisin
Ekmek çok iyi oldu yaa
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Keşke tbd müziklerinde isyan olmasaydı
Hayatımda ilk kez ekmek yapıcam dua bekliyorum
Bugün adam olursam okuma eksiklerimi tamamlarım
Komşu kızı ne güzel şarkı ya